Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Петрощук Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Петрощук Н. 
Проблема підвищення кваліфікації вчителів у роботі освітянських з’їздів в Україні (кінець ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Петрощук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_29
Проаналізовано наявність грамотних вчительських кадрів для народних шкіл наприкінці ХІХ ст. на українських землях, які входили до складу Російської імперії; встановлено, що їх катастрофічно не вистачало. З’ясовано, що одним із найбільш ефективних шляхів вирішення цієї проблеми було проведення з’їздів для учителів з метою підвищення їх кваліфікації. З’їзди не тільки навчали, але й об’єднували вчительську спільноту. Визначено, що спочатку проводились з’їзди інспекторів народних шкіл, на яких вони вирішували нагальні питання організації шкільного життя. Пізніше, у 1880-х рр. розпочалось проведення учительських з’їздів, на яких розглядались питання організації та ведення навчання у народних школах, кращого навчально-методичного забезпечення шкіл та покращання оплати праці та побуту учителів. На з’їздах учителів народних шкіл використовувались різні форми роботи для підвищення рівня їх кваліфікації. Тогочасні педагогічні з’їзди мали соціальну значущість, оскільки були засобом привернення уваги громадськості до проблем початкової школи, питань підготовки учителів, їх матеріального та правового становища. Завдяки їх діяльності суспільство отримувало інформацію про стан розвитку початкових навчальних закладів. Проанализировано, что в конце ХІХ в. на украинских землях, входящих в состав Российской империи, катастрофически не хватало квалифицированных учительских кадров для народных школ. Установлено, что одним из наиболее эффективных путей решения этой проблемы было проведение съездов для учителей с целью повышения их квалификации. Съезды не только обучали, но и объединяли учителей. Установлено, что сначала проводились съезды инспекторов народных школ, на которых они решали неотложные вопросы организации школьной жизни. Чуть позже, в 1880-е гг. началось проведение учительських съездов, на которых рассматривались вопросы организации обучения в народных школах, улучшения учебно-методического обеспечения школ, улучшения оплаты труда и быта учителей. На съездах учителей народных школ использовались разные формы работы для повышения уровня их квалификации. Педагогические съезды того времени имели большое социальное значение, поскольку были способом обратить внимание общественности на проблемы начальной школы, вопросы подготовки учителей, их материального и правового статуса. Благодаря их деятельности общество получало информацию о состоянии развития начальных учебных заведений. It is analyzed in the article that at the end of the XIX century on the Ukrainian land that was part of the Russian empire was lack of qualified teaching staff for public schools. It was found that one of the most effective ways to solve this problem was to hold congresses for teachers to improve their qualifications. Congresses not only taught, but gathered teachers. It was found out that firstly congresses of inspectors of public schools were held and urgent questions of the organization of school life were tackled.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.545 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Петрощук Н. Р. 
Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання [Електронний ресурс] / Н. Р. Петрощук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 1. - С. 182-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Петрощук Н. 
До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Петрощук // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 647.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Петрощук Н. Р. 
Підвищення кваліфікації вчителів шкіл національних меншин в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. Р. Петрощук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Петрощук Н. Р. 
Становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Р. Петрощук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 164-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Матвійчук О. Є. 
Історія київської бібліотеки для дітей в іменах [Електронний ресурс] / О. Є. Матвійчук, Н. Р. Петрощук // Інтегровані комунікації. - 2020. - Вип. 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2020_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 495.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського